[python] dotaz na webovou aplikaci v pythonu

Vlastimil Slinták vasco.vls na gmail.com
Čtvrtek Září 29 10:08:24 CEST 2011

Ahoj,

já bych naopak Django doporučil. Přijde mi, že spoustu věcí vyřeší za vás, vývoj v něm je relativně rychlý a dokumentace je vynikající. Navíc existuje na internetu spousta dalších návodů, snippetů, apod. Troufám si říci, že po přečtení tutoriálu jste schopen začít psát jednoduché projekty. A podle zadání bych řekl, že to jednoduché bude. Nejspíš se nebude muset použít ani databáze, nejspíš bude stačit jeden „view” s formulářem a druhý na prezentaci výsledků. Pokud bych to chtěl následně rozšířit, přidám nějaký „model” na ukládání výsledků, ...

Co myslíte tím standardním postupem přes CGI skripty? Můžete, prosím, poslat nějaký odkaz?

Tazatel možná česky neumí, ale myslím že to nijak nesouvisí s použitým programovacím jazykem a frameworkem :) Trošku mně ale zaráží „úroveň” bakalářské práce na fakultě informatiky. U nás na elektrotechnice dostávají studenti na půlsemestrální projekt složitější věci než je tahle bakalářská práce.

Vlastik