[python] dotaz na webovou aplikaci v pythonu

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Září 29 10:49:23 CEST 2011

On Thu, 29 Sep 2011 10:08:24 +0200 Vlastimil Slinták
<vasco.vls na gmail.com> wrote:
> Ahoj,
>
> já bych naopak Django doporučil. Přijde mi, že spoustu věcí vyřeší za
> vás, vývoj v něm je relativně rychlý a dokumentace je vynikající.
> Navíc existuje na internetu spousta dalších návodů, snippetů, apod.
> Troufám si říci, že po přečtení tutoriálu jste schopen začít psát
> jednoduché projekty. A podle zadání bych řekl, že to jednoduché bude.
> Nejspíš se nebude muset použít ani databáze, nejspíš bude stačit
> jeden „view” s formulářem a druhý na prezentaci výsledků. Pokud bych
> to chtěl následně rozšířit, přidám nějaký „model” na ukládání
> [...]

V podstatě máte pravdu v případě, že ten člověk django už ovládá. Pak
je to práce na pár minut, ale musíme asi vzít v potaz, že dotyčný nezná
ani základy pythonu.

> Co myslíte tím standardním postupem přes CGI skripty? Můžete, prosím,
> poslat nějaký odkaz?

Kolega byl rychlejší. Prostě skriptík spouštěný klasickou cestou
webovým serverem.

> Tazatel možná česky neumí, ale myslím že to nijak nesouvisí s
> použitým programovacím jazykem a frameworkem :) Trošku mně ale zaráží
> „úroveň” bakalářské práce na fakultě informatiky. U nás na
> elektrotechnice dostávají studenti na půlsemestrální projekt
> složitější věci než je tahle bakalářská práce.

:-) Jsem byl naposledy na bakalářských státnicích a tam byla nejtěžší
otázka, co je to permutace :-)

--
David Rohleder <davro na ics.muni.cz>