[python] dotaz na webovou aplikaci v pythonu

Tomáš Kácel kiclus6 na gmail.com
Čtvrtek Září 29 11:27:01 CEST 2011

On 29 zář, 10:08, Vlastimil Slinták <vasco.... na gmail.com> wrote:
> Ahoj,

> [...]

Dobrý den,
děkuji za odpovědi a omlouvám se za to, jaké chyby jsem napsal v
předchozím textu.Byla skoro jedna hodina ráno a čeština nebyla nikdy
můj kamarád(určitě najdete nedostatky i v tomto textu) a také jsem z
bakalářské práce docela vystresovaný, protože jsem kompletní včerejší
den brouzdal po internetu a četl knížku o pythonu a večer to na mě
dolehlo.

K úrovni bakalářské práce(FIMU) bych chtěl říci, že jsem napsal zadání
opravdu jednoduše oproti originálnálu.Samozdřejmě, že zde databáze být
musí(protože výsledky které najdu například na knihi.cz(to je opravdu
s i :-D) se budou moci po dotazu uložit do databáze, aby když někdo
zadá stejnou knihu tak to znovu nehledalo recenzi a hodnocení.Dále by
zde moli být další věci jako zjistit jestli je kniha dostupná ve
fakultni knihovně atd. Mám vytvořit vlatní analýzu a návrh
problému(vyhledávač hodnocení knih)  a posléze to co navrhnu
naprogramovat.Raději se držím opravdu při zemi, abych si nevymyslel
nějaké grafy a statistiky a potom bych nenaprogramoval ani ťuk. A nyní
jsem dost zmaten jestli mám Django začít studovat nebo ne protože
názory se zde dosti liší.