[python] dotaz na webovou aplikaci v pythonu

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Září 29 11:41:17 CEST 2011

> Dobrý den,
> děkuji za odpovědi a omlouvám se za to, jaké chyby jsem napsal v
> předchozím textu.Byla skoro jedna hodina ráno a čeština nebyla nikdy
> můj kamarád(určitě najdete nedostatky i v tomto textu) a také jsem z
> bakalářské práce docela vystresovaný, protože jsem kompletní včerejší
> den brouzdal po internetu a četl knížku o pythonu a večer to na mě
> dolehlo.
>
> K úrovni bakalářské práce(FIMU) bych chtěl říci, že jsem napsal zadání
> opravdu jednoduše oproti originálnálu.Samozdřejmě, že zde databáze být
> [...]

S djangem je to otázka. Pokud neumíte ještě ani Python, tak bych se
nejdřív vrhnul do Pythonu a zkusil to bez Djanga. Až budete trochu
zvládat Python, tak si myslím, že django je dobrá volba. Je to klasický
MVC framework, který značně ulehčuje práci ve větších projektech.

--
David Rohleder <davro na ics.muni.cz>