[python] dotaz na webovou aplikaci v pythonu

Vlastimil Slinták vasco.vls na gmail.com
Čtvrtek Září 29 11:57:38 CEST 2011

On 29. 9. 2011, at 11:27, Tomáš Kácel wrote:

> Dobrý den,
> děkuji za odpovědi a omlouvám se za to, jaké chyby jsem napsal v
> předchozím textu.Byla skoro jedna hodina ráno a čeština nebyla nikdy
> můj kamarád(určitě najdete nedostatky i v tomto textu) a také jsem z
> bakalářské práce docela vystresovaný, protože jsem kompletní včerejší
> den brouzdal po internetu a četl knížku o pythonu a večer to na mě
> dolehlo.

Není třeba být vystresovaný. Vždyť je skoro začátek zimního semestru a bakalářka se odevzdává na konci letního, ne? Pokud se na to nevykašleš a budeš případné problémy konzultovat s vedoucím práce, tak není důvod aby jsi ji nenapsal a neobhájit.

> [...]
> s i :-D) se budou moci po dotazu uložit do databáze, aby když někdo
> zadá stejnou knihu tak to znovu nehledalo recenzi a hodnocení.Dále by
> zde moli být další věci jako zjistit jestli je kniha dostupná ve
> fakultni knihovně atd. Mám vytvořit vlatní analýzu a návrh
> problému(vyhledávač hodnocení knih)  a posléze to co navrhnu
> naprogramovat.Raději se držím opravdu při zemi, abych si nevymyslel
> nějaké grafy a statistiky a potom bych nenaprogramoval ani ťuk. A nyní
> jsem dost zmaten jestli mám Django začít studovat nebo ne protože

Jestli Django použít či ne: Za sebe můžu říct, že s Djangem jsem se učil i Python. Ale udělej si názor sám. Podívej se na tutoriál, zkus si napsat jednoduchou web aplikaci a uvidíš.

  https://docs.djangoproject.com/en/1.3/intro/tutorial01/

Navíc dokumentace Djanga je opravdu dobrá a na webu najdeš spoustu projektů, ze kterých se také můžeš hodně naučit.

Syntax Pythonu pochytíš rychle a zbytek najdeš třeba v Dive into Python (http://www.root.cz/knihy/dive-into-python-3/ myslím, že je i český překlad od CZ.NIC).

Vlastik