[python] python pro studenty

Visgean Skeloru visgean na gmail.com
Pondělí Duben 23 23:57:12 CEST 2012

Nevím přesně jaké práva má www-data, ale přišlo mi lepší vytvořit nějaký
special okleštěný účet jenom pro tyhle účely - jestli Vám tam běží něco
jiného tak by to mohli ovlivnit nebo tak něco, ale hlavně to může být pro
každého studenta jiný účet.. Ale tím se dostáváme zase do fáze že vlastně
není třeba omezovat python či samotné uživatelé protože jsou omezeni
linuxem a ten sám o sobě jím nic moc nedovolí...