[python] python pro studenty

Marek Nožka marek na tlapicka.net
Pondělí Duben 23 22:36:32 CEST 2012

On Wed, 18 Apr 2012 22:56:22 +0200 Visgean Skeloru <visgean na gmail.com>
wrote to Konference PyCZ <python na py.cz>:

Díky za odkazy, mrknu se na to.

> Ale hlavně si myslím, že jestliže máte nějaký server kde to provozovat -
> ideálně nějaký Debian nebo tak něco, tak je lepší studentům vytvořit
> uživatele a hodit přístup na ssh - mohou pak používat sftp a není třeba
> řešit ani ftp a jeho bezpečnost..

Přesně tak to mám. Debian + SSH + Apache.

> VHostUser unix-userid
> nebo
> VHostGroup unix-groupid
>
> Ale asi to groupid bude lepší, stačí pak nastavit skupinové práva pro
> studenty a říct jim aby si nastavili práva na 755...

Můžu se zeptat v čem tady vidíte výhodu? Jaký bude rozdíl, když to
poběží místo pod uživatelem www-data pod uživatelem studenti. Přijde mi,
že je to "prašť jak uhoď".

Díky. Přeji dobrou noc/ hezký den.

Marek

--