[python] Zji?==?UTF-8?Q?štění názvu souboru

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 11:15:43 CEST 2012

Ahoj,

__file__ v programu z py2exe není. Teď jsem si to zkoušel, když kliknu
na soubor s neznámou příponou, nastavím asociaci k programu z py2exe,
tak po "spuštění" tohoto souboru bude jeho název v sys.argv[1]. V
sys.argv[0] je potom cesta k tomu .exe souboru z py2exe.

Asi se to dá i nějak více přiohnout:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb490912.aspx

PM