[python] Zji?==?UTF-8?Q?štění názvu souboru

Lisiak4 na seznam.cz Lisiak4 na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 12:41:48 CEST 2012

Děkuji všem za odpovědi, ono jak jsem si všiml se rozhozeným kódóvaním 1. odpověď nenačetla do mého původního dotazu a já pokračoval dál v něm tím, že jsem jen nakopíroval příspěvek od uživatele Azura. Dotaz jsem psal přímo ze Seznamu.cz. Teď jsem příhlášen přímo na Googlu.com. Asi přiště budu psát předmět správy v ASCII :). Naposledy jsem ze zde ptal asi v roce 2009 :). Ono se vždy uvidí, co bude příště. Přeji všem hezký den.

Martin alias Lisiak4