[python] Dive Into Pyton 3 cesky -- opraveno, sbiram chyby...

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Únor 29 10:05:48 CET 2012

> Když kliknete dole na Mark Pilgrim, dostanete se na stránku
> "O knize" http://diveintopython3.py.cz/about.html. Když i na této
> stránce kliknete dole na Mark Pilgrim, dostanete se na stránku
> "Tiráž" http://diveintopython3.py.cz/colophon.html
> ... a na ní se dočtete:
>
> "Nikdy nepodceňujte hloubky, do kterých se stále něco odkládající autor noří."
>
> Nyní již od Internetu odstřižený, případně pod neznámým pseudonymem
> se připojující autor je zjevně perfekcionista -- i když to z lehkého stylu

Jsem asi jiného ročníku než většina přítomných. Dnes frčí hecker a
anonymous. Za mojeho mládí by se řeklo partizán :-))

> psaní nemusí být na první pohled tak patrné. Určitě má nastudované
> přinejmenším základy typografie. K jejich nejzákladnějším základům
> patří i volba písma, řádkování, stylu všeho možného. Abych to zkrátil...
>
> Věřím, že někdy se zhuštěnější písmo může hodit, ale zrovna tyhle věci
> nebudu upravovat pro celý zveřejněný překlad knihy.

To jsem ani neměl na mysli. Jen pokud by to někomu vadilo, tak že to jde
upravit.
ZU