[python] PYTHONPATH

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Středa Leden 11 17:47:05 CET 2012

> Zřejmě to lépe nejde. Ale výsledek stojí za to - rozhodně lepší, než
> se snažit mít v systému nainstalované verze modulů, které by byly
> kompatibilní se vším, nebo být nucen izolovat aplikace do virtuálních
> serverů.

Zpětná kompatibilita je snad normální věc? Nekompatibilita by měla být výjimka
a ne pravidlo. A když už, v první řadě by to měl řešit balíčkovací systém.
Tohle může být úžasná věc když mám přibalené knihovny k nějakému uzavřenému
bastlu mimo balíčkovací systém, ale to je krajní případ.
V každém případě dotaz se konfliktních knihoven netýkal a používat takovou věc
jen kvůli nastavení PYTHONPATH mi pořád připadá jako rozbíjení vejce
atomovkou.