[python] Supervisord + python aplikace pracující s Gitem

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Pátek Červen 1 07:47:09 CEST 2012

> Ahoj,
> mám python aplikaci a ta pře subrocess dělá různé akce pomocí git
> clienta na serveru.
> Nevím proč, ale když ji pustím přes supervisord, tak mi selžou
> commity, protože se z nějakého důvodu nenačítá nastavení z
> ~/.gitconfig a subprocess vrátí chybu z shellu, ať si nastavím
> username/heslo.
> Zkoušel tomu cpát $GIT_CONFIG přes environment v supervisord.conf,
> nebo exportovat různé env variables z shell skriptu kteří spouští tu
> aplikaci, ale nic...Samozřejmě supervisord je pod rootem a ta aplikace
> [...]
Ahoj,

to sice netuším, ale zkusil bych si vypsat env (systémový) v době,
kdy to běží dobře, a v době, kdy to běží špatně, a porovnat. První
odhad by byla chybějící HOME, ale s Unixem už jsem dlouho nedělal
:-(

--
Petr