[python] Supervisord + python aplikace pracující s Gitem

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Středa Červen 6 10:21:13 CEST 2012

Ahoj,
přesně tak, chyběla HOME…Myslel jsem, že supervisord nešahá na tyhle
env věci, že je nechá v subprocessu který vytvoří pro uživatele, pod
kterým má aplikace běžet.
Je to tam komplet vymeteno…potrápím google a uvidím…

Další problém mám, že uwsgi se nechce chcípnout, když zastavím
supervisord. Ale jinak je to pěkné, jen to dokopat k funkčnosti.