[python] Supervisord + python aplikace pracující s Gitem

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Středa Červen 6 10:31:11 CEST 2012

> přesně tak, chyběla HOME…Myslel jsem, že supervisord nešahá na tyhle
> env věci, že je nechá v subprocessu který vytvoří pro uživatele, pod
> kterým má aplikace běžet.
Supervisor je spousteny z initu, zadny $HOME nikdy neuvidi. To nastavuje
login shell. Potomci supervisoru stejne jako potomci cronu zdedi
defaultni prostredi initu ve kterem neni skoro nic. Supervisor by s tim
mohl neco udelat ale urcite nenastavi $HOME – spravny daemon ma svoje
proprietky v /etc a /var.