[python] Supervisord + python aplikace pracující s Gitem

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Středa Červen 6 10:39:23 CEST 2012

Hynek: To by vysvětlovalo, proč je tam tak vymeteno. Asi jsem blbě
pochopil dokumentaci...

"""
Unlike cron, supervisord does not attempt to divine and override
"fundamental" environment variables like USER, PATH, HOME, and LOGNAME
when it performs a setuid to the user defined within the user= program
config option.
"""

Myslel jsem si, že když mám v konfiguraci "aplikace" v
supervisord.conf nastaveného uživatele pod kterým to má běžet, tak to
zdědí prostředí toho uživatele (pokud supervisord běží pod rootem).
Zkoušel jsem tam procpat HOME přes "environment" v konfiguraci
supervisord aplikace (či jak to říkají "program" bloku), ale taky bez
úspěchu...Není to náhodou fičůra supervisord 3? Protože mně tu běží
postarší 2.x.