[python] Dive Into Pyton 3 cesky -- nová verze na http://diveintopython3.py.cz/

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Úterý Březen 27 13:47:34 CEST 2012

Zdravím všechny,

Děkuji zu1234 za všímavé oko. Opravil jsem níže zmíněný odkaz
a na úvodní stránku jsem doplnil informaci o Pilgrimově informační
sebevraždě. Kromě toho jsem zveřejnil alternativní PDF a obsah
v podobě jednoho velkého HTML (pro vyhledávání). Vše najdete
popsané na úvodní stránce.

Našel jsem taky řadu chyb v HTML značkování odkazů (vznikly
při technickém zpracování původního textu).

Při generování toho velkého HTML vznikají nějaké chyby, takže
to PDF taky není perfektní. Nefunguje například číslování kapitol
(zatím jsem neměl čas to opravit).

Pokud narazíte na nějakou chybu (i drobnou), budu rád, když
mi dáte vědět. Pokud máte někdo zkušenosti s validací HTML5,
budu rád, když to otestujete. Nějaké značkovací chyby tam
ještě budou.

Mějte se fajn,
   Petr