[python] Dive Into Python 3 česky -- chyby můžete zapsat na github

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Úterý Březen 27 16:35:29 CEST 2012

Pokud narazíte na problém, můžete k jeho nahlášení využít i nástroje github
https://github.com/pepr/diveintopython3cz/issues

Je to český překlad a české problémy, proto pište česky (dva problémy jsem
tam už zaznamenal). Pokud neumíte anglicky, pak musíte nejdříve stisknout
tlačítko "New issue" (nový problém) a dál už by to mělo být jasné.

Mám s github jen malé zkušenosti, proto nevím, jestli byste si tam
museli zřídit účet, jak moc to je či není pro vás přijatelné, nebo jestli
můžete problém ohlásit anonymně. Proto neodmítám ani jiné způsoby
komunikace, tj. přes tuto diskusní skupinu nebo přímý mail.

Mějte se fajn,
   Petr