[python] multiprocess problem se sirotkem

Tomas Pelka tompelka na gmail.com
Středa Září 5 09:50:32 CEST 2012

Zdravim vsechny,

resim nasledujici problem a verim, ze mi nekdo z vas pomuze.

Potrebuji z cgi skriptu (interpretuje jej jednoduchy httpserver) pustit
dlouho bezici ulohu ale tak abych nemusel volat mutiprocess.join(),
protoze pak stranka zustane viset. Jak jsem zminil pouzivam k tomu
multiprocess, ktery pouze nastartuji ale nejoinu. Vse ale nasvercuje
tomu, ze proces je zabyt i kdyz by mel byt daemonem.

import multiprocess

mp = Process(target=__handle_execution, args=(args,))
mp.daemon = True
mp.start()

-- zde je konec cgi skriptu --

Ma nekdo s podobnym chovanim zkusenosti?

Diky

--
Tomas Pelka