[python] multiprocess problem se sirotkem

azurIt azurit na pobox.sk
Středa Září 5 09:56:08 CEST 2012

Ahoj,

proces je ukonceny pretoze jeho parent skoncil (proces web serveru -> CGI skript). Ak si na linuxe, tak toto nie je mozne takymto sposobom urobit (resp. nie je mi znamy sposob). Ine OS neviem.

azur