[python] OT: Sháním lidi?==?UTF-8?Q? k českému překladu ?==?UTF-8?Q?gitbook na git-scm.com

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Pátek Září 14 15:56:18 CEST 2012

Ahoj všichni,

Tohle jde trochu mimo Python, ale věřím tomu, že tak rozumní lidé,
kteří si vybrali jazyk Python a používají ho téměř jako svou mateřštinu,
mohou mít blízko i k skvělému nástroji jménem Git.

Mám takovou ideu (která možná zapadne pro nedostatek zájmu),
že by se k dokončení nebo oprášení částečného překladu

http://git-scm.com/book/cs

využil originální text + nástroj pro podporu překladu OmegaT (free)
+ překlad knihy http://knihy.nic.cz/files/nic/edice/scott_chacon_pro_git.pdf
(licence to umožňuje).

Kontaktoval jsem autora částečného překladu, zkontaktuji případně
Scotta Chancona (autora originálu) a případně ještě překladatele
do jiných jazyků.

Mým cílem je vytvořit živý projekt, který by umožnil další vývoj
českého překladu na stránkách http://git-scm.com/

Bude to práce zadarmo, zato s důrazem na kvalitu :)

Pokud znáte nějaké lepší fórum, kde by se kroky směřující
k uvedenému cíli daly lépe realizovat, případně další nosné nápady,
sem s tím.

Mějte se fajn,
    Petr Přikryl