[python] OT: Sháním lidi?==?UTF-8?Q? k českému překladu ?==?UTF-8?Q?gitbook na git-scm.com

Tovim jaakubi na gmail.com
Sobota Září 15 12:06:30 CEST 2012

Dobrý den,

vítám Vaší aktivitu kolem Gitu.

Letos v dubnu jsem přeložil ilustrovaný tutoriál od Nathana Jonese
(http://tovim.github.com/gitguidexp/).
Těší mě, že tento překlad bude konfrontován překladem
výborného textu Scotta Chacona.
Řadu překladů jsem vytvořil rovněž pro Mercurial
(http://mercurial.selenic.com/wiki/CzechMercurial)
a TortoiseHg (http://tortoisehg.bitbucket.org/manual/2.4-cs/; překlad na
http://tortoisehg.bitbucket.org/docs.html není momentálně vyvěšený, po
tsunami v Japonsku
zřejmě odešel důležitý spolupracovník Steve Borha, který dokumentaci pro
Tortoise šéfuje).

Rád s k vaší aktivitě připojím.

Srdečně zdravím.
Jaroslav Kubias - Tovim