[python] formuláre a httplib2

starenka . starenka0 na gmail.com
Středa Duben 3 22:33:59 CEST 2013

Mozna bych se netrapil s httplib a pouzil requests (
http://docs.python-requests.org/en/latest/) - odpadne ti spusta skadleni
(enkodovani, par hlavicek, apod).
Co se tyce jednoduchyho posilani formu, driv sem docela loviskoval
mechanize (https://pypi.python.org/pypi/mechanize/). Jendoduchej priklad,
jak primo zneuzit form ze stranky treba tady
https://gist.github.com/starenka/750404 Vyhoda je takova, ze si to najde
form a posle to se vsim vsudy, takze nemusis resit skryty inputy, csrf
tokeny apod. I kdyz mi teda mnohem pohodlnejsi prijde si proste zjistit, co
mas poslat (proste si to rucne vypln v browseru a pak se ve firebugu - nebo
podobnym nastroji - podivej, co za post a hlavicky browser poslal) a
zreplikuj to pomoci requests.

1. ano action ve <form> je kam se posila formular. je zadany bud relativne
ke strance kde si nebo celou adresou, podle toho se zarid. ty samozrejme
potrebujes celou adresu

2. jo name=value

ps. nevim jesli uplne rozumim tem dotazum, tak me kdyztak nekamenuj ;)

s.

---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you
did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1]