[python] How To again

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Středa Srpen 21 11:39:33 CEST 2013

stranou od piskotu> navrhuju i poslat info do django-cs groupy.
vyskytuje se tam taky dost chytrych hlav se zkusenostmi s preklady.
budes mit vic nazoru na vec.

a pak si neodpustim promo: nechces dneska dorazit na python sraz [1] a
hodit si lightning-talk (do 5ti min) par slov o tom, co jsi prelozil?
pripadne si tam muzes udelat live hlasovani o tom "spornem" prekladu
;)

[1] http://lanyrd.com/2013/praha-pyvo-august/