[python] How To again

Jan Bednařík jan.bednarik na gmail.com
Středa Srpen 21 09:46:03 CEST 2013

Ovládací prvek taky nemusí nic ovládat. Třeba label je běžně používaný
ovládací prvek, který nese jen vizuální informaci.

Zkuste nahlédnout do odborné literatury, manuálů, či jen vygooglete
"ovládací prvek" a mrkněte, v jakém kontextu se používá. Už dávno je to
obecně zažitý překlad pro widget v GUI, tak bych se ho držel a nesnažil se
vymyslet něco lepšího. Rozhodně ne nějaké paskvily jako "piškot".