[python] How To again

Michal Molhanec mol-python na seznam.cz
Středa Srpen 21 21:32:04 CEST 2013

Dobrý den,

já chci jenom upozornit, že "control" tj. "ovládací prvek" je ve světě
Windows (já vím, fujky, fujky) ale také třeba wxWidgets/wxPythonu prostě
libovolný prvek UI, tj. zcela to samé co "widget" v knihovnách původem
pocházejících ze světa unixu.

Osobně (čistě soukromý názor, který nikomu nevnucuji) nevidím důvod,
proč nepoužívat "ovládací prvek" i pro překlad slova widget, je to
zaběhlý termín, který často znají i neprogramátoři. Případně jenom
"prvek (uživatelského rozhraní)", pokud se to zdá lepší.

Jinak ve Swingu se používá termín "komponenta", ten je úplně univerzální,
i když mně se moc nelíbí (je dlouhý :-) ).

Zdraví,
Michal Molhanec