[python] potrebuji zatizit python

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 1 12:38:52 CEST 2013

Dobrý den,

python mi padá na segfault

 kernel: python[14692]: segfault at 0000000000000000 rip 0000000000000000
rsp 00002ba882ef5428 error 14

když ho pustím pod strace, tak se mi ho dneska ještě nepodařilo sejmout
(minulý týden ano ale stejně z toho nešlo nic poznat).

Mám python 2.4.6 kompilovaný na 64bitu, jede to celé virtualizované v xenu a
potřebuji eliminovat zdroj chyby, ikdyby to byl samotný xen (mám na něj
podezření i odjinud, ale potřebuji mít průkazný důkaz).

Existuje v pythonu nějaký load test, který by z něj dal pokouřit diskům,
procesorům, paměti, sběrnici, síti, aby když slítne, bylo vidět na co
slítnul?

Děkuji, JL.