[python] potrebuji zatizit python

Visgean Skeloru visgean na gmail.com
Pondělí Červenec 1 12:56:31 CEST 2013

Já bych šel do tohohle: http://docs.python.org/2/library/profile.html

Na disk muzes zapsat nejakou funkci co ti bude psat / cist nahodne data na
disku, na cpu zase nejakou funkci co bude treba pocitat prvocisla nebo tak
neco, problem ale mozna bude ze kdyz ti to slitne tak se to nevyhodnoti
takze by mozna bylo lepsi pouzit pdb ktery by ti to zapisoval na disk ale
to moc netusim jak...