[python] Nabídka práce pro příznivce programovacího jazyka Python

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Středa Červenec 3 11:04:57 CEST 2013

Dne 2. července 2013 21:54 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> napsal(a):

> Zkuste Zope, má nativní stromovou databázi, dokonce umí i SQL
> "zestromovatět".
>
> Tahle databáze je geniální na katalogovou strukturu - typicky starý dobrý
> yahoo a seznam než to začali dělat  i s fultextem, sklady, náhradní díly,
> cestovky, prostě ideál. Dědí to vlastnosti, proměnné, obsahy, akorát to
> chce ho pochopit oč tam vlastně jde.
>
> Protože zope.org je poněkud nepřehledná (aspoň por mně), tak vám tady
> přes konferu pomůžem ho nasadit a vybrat to co bude třeba.
>
> Vůbec se nemusíte učit ten zparchantělý TAL...

Nevím jak ostatní, ale mě tento příspěvek o kvalitě Zope teda vůbec
nepřesvědčil. Znám šablonovací enginy s mnohem přehlednější syntaxí, než co
je v ukázce. Včetně Tengu. Může se někdo vůbec divit, že Zope není
rozšířený? :)

PM