[python] Nabídka práce pro příznivce programovacího jazyka Python

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Středa Červenec 3 11:31:53 CEST 2013

On 3.7.2013 10:18, Petr Mach wrote:
> Mám své zaměstnání a rodinu, takže na to čas nemám, ale ani za mlada by
> mě takováto nabídka bez bližších podrobností nezaujala. Není uveden ani
> objem prací, ani o co by přesně mělo jít a ani to nejdůležitější, výše
> odměny ani jakým způsobem bude vyplácena (hodinově/úkolově) nebo třeba
> daněna.

Souhlasím s tím, že poptávka p. Ludíka není koncipována tak, aby zaujala
profesionály. Ti totiž například nehledají letní brigády a ani se netouží
"předvést".

Nehodnotil bych to však až tak příkře: Výše odměny a způsob vyplácení jsou
věci, které jsou součástí obchodního vyjednávání, kde se setkají zájmy a
možnosti obou zúčastněných. Zdanění je podle mě úplná podružnost. Zdaní se
to přece tak, aby to vyhovovalo zákonům na základě dohodnutého druhu
smluvního vztahu. O to se v této fázi nejedná.

Panu Ludíkovi přeju, ať najde člověka, se kterým bude spokojen.

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  GPG key 1F059424