[python] pySerial pod Win7 x64 neotevre port

Dex dex na symboliq.net
Úterý Červenec 16 20:36:25 CEST 2013

Zdravím,

narazil jsem na problém, se kterým si nevím rady.

Pod Win7 x64 mám nainstalován poslední verzi Python 2.7 x86 a
odpovídající verzi pySerial.

Bohužel jakýkoliv pokus o otevření portu skončí s chybou "could not open
port [Error 5] Access is denied".

Zkoušel jsem vše spustit pod administratorem ale nemělo to vliv.

Pochopitelně mi port v jiných aplikacích normálně funguje a v okamžiku
kdy to zkouším prostřednictvím Pythona tak žádná jiná aplikace port
neblokuje.

Nemáte někdo nějaký nápad?

Diskuze na internetu jsem pročítal a nejsem jediný kdo má tento problém
ale řešení jsem žádné nenašel.

Díky, Dex.