[python] pySerial pod Win7 x64 neotevre port

Dex dex na symboliq.net
Úterý Červenec 16 20:43:55 CEST 2013

Mno tak jen jsem to sem poslal tak mě to napadlo a to se s tím trápím
dva dny! :-)

Dříve jsem port otevíral takto:
serialPort = serial.Serial(2, baudrate=9600)
serialPort.open()

Ovšem ta druhá řádka je to co dělá problém protože jak jsem zjistil,
snažím se port otevřít podruhé. Na Linuxu to není problém ale na Windows
to hodí tu chybu.

Takže vyřešeno a omlouvám se za spam i když se to snad někomu bude také
hodit ;-)

Dex.