[python] o řádek níž

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Červen 27 10:05:46 CEST 2013

Ahoj Romane,

Vítej na palubě. Přesně jak napsal(a) stařenka. V Python 3 se print() stal
funkcí, dříve byl příkazem.

Takže teď asi začneš zvažovat, jestli Python 3 nebo raději konzervativněji Python 2.
Za sebe doporučuji Python 3 a k tomu přibírat znalosti o odlišnosti Python 2.
Asi je lepší se znechuceně vracet k Python 2, než se s obavami dostávat k Python 3.
Jakmile ti Python přejde víc do krve, zjistíš, že ty rozdíly nejsou tak nepřekonatelné,
jak to z některých plamenných diskusí může vyplývat.

Pro ty víceřádkové pokusy -- vytvoř si adresář, kde si budeš vytvářet pokusné
soubory (a.py, b.py, c.py, e0001.py, jak je libo). Použij běžný editor, který znáš.
Otevři si konzolové okno přepni se do onoho adresáře a spouštěj ty soubory.

Měj se fajn,
    Petr

"Roman Frajt"