[python] o řádek níž

starenka . starenka0 na gmail.com
Čtvrtek Červen 27 09:48:08 CEST 2013

Ahoj,

v py3 je print funkce, tedy musis psat "print('fapfapfap')"

Pokud chces zajet rovnou od py3, tady je knizka v cestine
http://diveintopython3.py.cz/index.html pro dalsi matrose cekni
python.cz

Jinak jako interaktivni shell je lepsi pouzit privetivejsi "shelly" a
to treba ipython nebo bpython.

Mej se

s.
---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
you did it. Six months later, neither can you. | print
'aknerats'[::-1]