[python] Ponořme se do Python(u) 3

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Červen 27 15:37:58 CEST 2013

"Petr Messner"
>Přímo v knize vidím odkaz na
>http://diveintopython3.py.cz/examples/humansize.py
>Je to ono?

Přesně jak píše Petr Messner. Vždycky nad zdrojovým textem příkladu je něco
jako ... [stáhnout humansize.py]

Kromě toho přímo na http://diveintopython3.py.cz/index.html
najdeš trochu dole text

"Pro lokální prohlížení si můžete stáhnout  aktuální verzi celé HTML podoby (cca 1 MB)."

s odkazem na http://diveintopython3.py.cz/PonormeSeDoPythonu3-html.zip

Po rozbalení do vhodného adresáře je tam celá podoba HTML knihy a taky
podadresář examples se všemi příklady.

P.