[python] Ponořme se do Python(u) 3

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Červen 27 15:44:59 CEST 2013

>Snažím se jako začátečník začít učit Python podle knihy "Ponořme se do Python(u) 3", ale hned na začátku jsem narazil na tento pokyn:
>Spusťme program z příkazového řádku. Pod Windows to bude vypadat nějak takto:
>c:\home\diveintopython3\examples> c:\python31\python.exe humansize.py
>1.0 TB
>931.3 GiB

Ještě poznámka... Pokud sis nainstaloval pod svoje Visty Python 3.3.2 (nebo jiný 3.3),
spouštěj to

c:\...\examples> py humansize.py

Dokonce by mělo stačit i napsání humansize.py (jako kdyby to byl unixovský
spustitelný skript). Teď jsem to zkoušel u sebe (Windows 7):

Microsoft Windows [Verze 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.

c:\tmp\a\examples>humansize.py
1.0 TB
931.0 GiB

c:\tmp\a\examples>