[python] O řádek níž (Roman)

Tovim jaakubi na gmail.com
Pátek Červen 28 11:26:14 CEST 2013

Ahoj Petře,

další py.{exe, bat, com} jsem nenašel, zkusil jsem i vyřadit pythony z
proměnné PATH, což nepomohlo. Asi to v XP chodit nemá.
Nevadí, zkoušel jsem to jenom ze zvědavosti.

Dík, Tovim

-----Original Message-----
From: Python [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of Petr Přikryl
Sent: Thursday, June 27, 2013 4:29 PM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python] O řádek níž (Roman)

Ahoj Tovime,

> "Tovim" napsal...
>pokouším se vyzkoušet ten "Python launcher for Windows", jehož py.exe a
>pyw.exe soubory jsem v c:/windows také našel ale nějak mi to nejde.
>Nejde mi spustit Python pouhou zkratkou "py". Není také nutné zrušit
>zápis obou pythonů (2.7.5, 3.3.0) v PATH?

Tonevim. Fakt je, že mám v PATH u sebe jen c:\Python26, který sice mám
nainstalovaný, ale nepoužívám ho. Pak mám ještě Python23, Python27, Python32
a Python33.

Doporučil bych vyhledat všechny spustitelné py.exe, py.bat, případně py.com.
Jako dělaná je na to unixovská utilitka "which py". U mě je součástí
RubyDevKit, ale doporučil bych spíš

http://gnuwin32.sourceforge.net/packages.html

(konkrétně http://gnuwin32.sourceforge.net/downlinks/which.php, což je odkaz
navěšený na příslušný text "Setup" vpravo na řádku s utilitou which).

Tipnul bych si, že tam máš ještě nějaké jiné py.bat, na které jsi časem
zapoměl.

P.