[python] O řádek níž (Roman)

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Červen 27 16:28:51 CEST 2013

Ahoj Tovime,

> "Tovim" napsal...
>pokouším se vyzkoušet ten "Python launcher for Windows", jehož
>py.exe a pyw.exe soubory jsem v c:/windows také našel ale nějak
>mi to nejde.
>Nejde mi spustit Python pouhou zkratkou "py". Není také nutné zrušit
>zápis obou pythonů (2.7.5, 3.3.0) v PATH?

Tonevim. Fakt je, že mám v PATH u sebe jen c:\Python26, který sice
mám nainstalovaný, ale nepoužívám ho. Pak mám ještě Python23,
Python27, Python32 a Python33.

Doporučil bych vyhledat všechny spustitelné py.exe, py.bat, případně py.com.
Jako dělaná je na to unixovská utilitka "which py". U mě je součástí
RubyDevKit, ale doporučil bych spíš

http://gnuwin32.sourceforge.net/packages.html

(konkrétně http://gnuwin32.sourceforge.net/downlinks/which.php, což
je odkaz navěšený na příslušný text "Setup" vpravo na řádku s utilitou which).

Tipnul bych si, že tam máš ještě nějaké jiné py.bat, na které jsi časem
zapoměl.

P.