[python] Umělé neuronové sítě

azurIt azurit na pobox.sk
Čtvrtek Březen 7 09:31:52 CET 2013

Este trochu spresnim zadanie tej druhej ulohy - siet bolo najskor nutne naucit rozpoznavat urcity pocet ASCII obrazcov. Nasledne sa jej tieto obrazce zadavali na vstup s roznym stupnom zasumenia a ona ich mala spravne identifikovat. Samozrejme plati, ze cim viac vzorov a cim vyssi stupen zasumenia, tym nizsia uspesnost pri rozpoznavani.

azur