[python] Umělé neuronové sítě

azurIt azurit na pobox.sk
Čtvrtek Březen 7 09:22:22 CET 2013

Ahoj,

na vyske som zopar veci ohladom neuronovych sieti robil, bohuzial si to uz velmi nepamatam, takze ti k tomu nic blizsie povedat neviem. Zasielam dve ulohy, ktore sme tam robili spolu so zadanim. Prva bola vytvorit len jeden perceptron a naucit ho rozpoznavat logicke AND alebo OR - proste ho naucit, ze ak mu pride nejaky vstup, tak ma dat nejaky vystup. Podotykam, ze ten perceptron/neuron to nema nikde napevno naprogramovane, naozaj sa to uci rozlisovat.
Druha uloha (oznacena ako uloha 3) bola zaujimavejsia, zadanie bolo naprogramovat malu neuronovu siet, ktora sa nauci rozpoznavat jednoduche ASCII obrazce. Na vystupe tam velmi pekne vidno chyby pocas ucenia :)

azur