[python] začiatočník programuje, alebo čo som vytvoril a prečo to nefunguje

mol-python na seznam.cz mol-python na seznam.cz
Úterý Listopad 5 11:36:17 CET 2013

Dobrý den,

na „obyčejné“ spuštění prohlížeče je nejjednodušší použít dodávaný modul
webbrowser:

http://docs.python.org/2/library/webbrowser.html
(http://docs.python.org/2/library/webbrowser.html)

Zdraví,

Michal

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka Vejrazka <jirka.vejrazka na gmail.com>
Datum: 5. 11. 2013
Předmět: Re: [python] začiatočník programuje, alebo čo som vytvoril a prečo
to nefunguje

"

 1) Pokud chces externi program jen spustit, staci ti modul "subprocess",
ktery je standardni soucasti Pythonu. Pak ale nepotrebujes urllib[2],
protoze dany prohlizec si stranku stahne sam. Pro pokrocilejsi kontrolu
prohlizece (otevrit novou zalozku, kliknout na nejaky prvek atd.) jsou
specializovane moduly, ale s temi nemam moc osobni zkusenost. Mrkni se na
https://wiki.python.org/moin/WebBrowserProgramming
(https://wiki.python.org/moin/WebBrowserProgramming) a zacni u Selenium.

  Snad ti to trochu pomuze :)

   Jirka

P.S. Webovy prohlizec je jedna z nejtezsich veci, ktere bys mohl zkusit
naprogramovat. Pokud mas tu moznost, zkus neco jednodussiho.