[python] Začiatočník programuje, alebo čo som zostrojil a nefunguje to

Michal Vyskocil michal.vyskocil na gmail.com
Neděle Říjen 13 22:12:22 CEST 2013

2013/10/13 xteam <mghorcik na gmail.com>

> dobrý večer!
>
> Volám sa Martin, kedže sa mi páči jazyk Python chcem sa ho naučiť čo
> najlepšie a ideálne čo najrýchlejšie. Momentálne som samouk takže otázok
> mam ako maku. Niekedy budem až otravný ale ak sa človek chce niečo naučiť a
> ma možnosť sa opýtať ODBORNÍKOV (programátorov)  tak prečo nie?!
>

> Práve som napísal trochu väčší program,lenže keď som ho chcel ukonciť
> normálne tj import system
>    system.exit()
>

> prekladač vyhodil chybu a až po 3 minútach ho ukončil.  Tak som ho ukončil
> po svojom a to takto:

Ahoj,

obvykle je dobré uvést onu chybu, ale v tomto případě /dev/crystall-ball
říká, že ona chyba byla ImportError: No module named system. Modul se
jmenuje sys.

http://en.wikipedia.org/wiki/Control-C

--
best regards