[python] Začiatočník programuje, alebo čo som zostrojil a nefunguje to

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Neděle Říjen 13 20:26:53 CEST 2013

> Práve som napísal trochu väčší program,lenže keď som ho chcel ukonciť
> normálne tj import system
>    system.exit()
>

> prekladač vyhodil chybu a až po 3 minútach ho ukončil.  Tak som ho ukončil
> po svojom a to takto:
>  tj  import os
>     os.abort()

Ahoj,
program má normálně doběhnout. Ne se nějak ukončovat. Např. můj oblíbený
program:

print "Huuu Buuuu"

normálně doběhne a skončí. Program běží odshora dolů, pokud neřekneš něco
jiného, a skončí tak, že doběhne nakonec a už nemá co dalšího dělat. Když
voláš
sys.exit(), tak to voláš určitě na nějakém místě, kam se ten program dostal,
takže když způsobíš, že toto místo bude na konci, tak nebude potřeba volas
sys.exit(). (Ne system, ale sys)

Např:

for i in range(500):
    if 100==i: