[python] začiatočník programuje alebo čo som zostrojil a nefunguje to

xteam mghorcik na gmail.com
Pátek Říjen 18 19:47:59 CEST 2013

Dňa 18.10.2013 18:53, Petr Messner wrote / napísal(a):
> [...]
> se ptáš), ať je situace jasnější.
>
> Petr
>

> 2013/10/18 xteam <mghorcik na gmail.com <mailto:mghorcik na gmail.com>>
>
>     Dobrý večer!
>
>     Mám program ktorý rozhoduje na základe mena  či spusti sa dalsi
>     program alebo sa prida novy užívateľ.
>     alebo ak v mene je nadávka  program sa ukonči.Chcel by som pridať
>     ďalšiu funkciu  ale neviem či sa dá do podmienky teda jej tela
>     vnoriť nova funkcia a či potom stačí uzavrieť iba funkciu teda ju
>     zavolať alebo musím ukončiť aj podmienku  pomocou else.

         posielam krátky kód : , (poznámka toto je len výrez s programu
nie je celí)

         if zadanie not in zoznam:
         print "vytam noveho uzivatela","vitajte"+ zadanie
         zoznam.append(zadanie)
         print zoznam
     else:
         print " uz ste v zozname staci trochu citat"

         no a do tela tejto podmienky chcem pridať funkciu pre
vytvorenie súboru a program vloží
         upravený zoznam do súboru. Neskôr dám programu väčšiu
zmyselnosť alebo účel .

         ide my o to
         aby som sa naučil písať kód v pythone. Až budem vedieť písať
kód v pythone bez tých strašných
         chýb potom sa zameriam na zmyselnosť mojich programov.