[python] Má někdo čas osvěžit si nebo naučit se Git? Potřebuji kontrolní oko.

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 7 14:57:05 CEST 2014

První tři kapitoly jsou revidované mým okem, ale nezkontrolované
(mohou tam být překlepy, blbé formulace, nejasný překlad -- něco
jsem opravoval, ale mohl jsem nadělat další chyby; přesto doufám,
že to konverguje ;)

Další kapitoly mají správnou strukturu co se týká počtu odstavců
a nově převzaté příklady (1:1, tj. vše sejmuté z konzoly). Ale očima
a hlavou není zkontrolován obsah odstavců.

Pokud Git ovládáte a máte přístup na GitHub, můžete se samozřejmě
zapojit i přímo. V takovém případě se vám může hodit nástroj
util/csSync.py z https://github.com/pepr/progitCZ
Kdyby něco, ptejte se.

Petr