[python] Má někdo čas osvěžit si nebo naučit se Git? Potřebuji kontrolní oko.

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Pondělí Srpen 11 10:07:45 CEST 2014

> Zkusím si na to udělat chvilku času.

Přečetl jsem kapitolu a půl, a vždycky když mi něco nesedělo tak jsem
to trochu poupravil. Výsledek jsem poslal jako pull request:
https://github.com/pepr/progit/pull/1