[python] Platební brána

Ctibor.Plasek Ctibor.Plasek na seznam.cz
Neděle Únor 16 23:26:34 CET 2014

Ahoj.

Vím, že tato problematika se přímo Pythonu netýká, ale třeba jste se někdy

s takovým problémem setkali a dokázali byste mi poradit.

Dělal jsem e-shop a potřeboval bych toto:

při způsobu úhrady, aby si zákazník vybral nějakou konkrétní banku - jelikož
mám mBank, tak třeba tuto.

Jak vygenerovat informace, aby když si zákazník klikne na mBank, abych ho
přesměroval na ttuto banku

a současně, až se do ní přihlásí, tak aby už měl přednastavený formulář k
úhradě?

Je mi jasné, že přes goPay anebo PayU toto půjde. Ale jak to udělat i bez
těchto platebních bran?

Předem díky za jakékoliv názory a rady.

Ctibor