[python] Platební brána

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Úterý Únor 18 15:44:43 CET 2014

Na tohle zadny univerzlani reseni neni – banky si radeji ukousnou pravou
ruku nez aby udelaly cokoliv spolecne, nerkuli zadarmo.
Pred davnymi a davnymi casy, nez byla pozrena raifkou mela takovou
funkci ebanka. Urcite maji podobne funkce i jine banky, ale to je
vsechno vysoce proprietarni, musel bys mit specialni kod pro kazdou
takovou banku a nejspis budou jeste chtit za to privilegium platit.
Konkretne v mbance by to slo zrealizovat pres 'mtransfer'.
IMO ti nic jineho nez nejaka platebni brana nezbude, pokud nemas k ruce
utocny oddil pravniku, pevny nervy a netocis miliardy, tak nema vubec
cenu snazit se s bankovnimi domy jednat.