[python] Filozoficko-průzkumná otázka

Marcus Scalpere xdlabacekm na seznam.cz
Středa Únor 26 22:26:25 CET 2014

Dne 26.2.2014 19:44, Petr Messner napsal(a):

>     Pracovat s pythonem a ještě s linuxem by bylo sice super,
>     pochybuji, že dostudovaný mechanik a nedostudovaný archivář by
>     byla posila do takovýho týmu. Na to si přijdu moc malý. A bohužel,
>     z jazyků opravdu dobře umím leda tak latinu, a tak kupodivu není
>     nijak oblíbená :/
>

> Proč ne. Když může být programovací posilou ekonom, biolog, filosof,
> strojař, tvůrce hudebních nástrojů, znám i pár lidí bez maturity. Co
> na tom. Je to spíš o ambicích, v podstatě si stačí pro začátek přečíst
> pár knížek...
> [...]
Odpověď veskrze pozitivní, ta flamewar silně demotivující:/ Že bych se
zapojil to ne, ale vytvořil jsem si něco svého. Už jsem to tu kdysi
rozebíral, taková pomůcka pro historické datování atd. PHP už mě
nebavilo, tak jsem to zkusil v pythonu a Flasku (Django mi přišlo v
tomhle případě jak dělo na vrabce) a nečekaně to fungovalo, dokonce jsem
si vysloužil od několika historiků (a to mě právě navnadilo), teď se to
jen snažím "odprasit", vylepšit, doplnit. Ale že by to bylo zrovna
reprezntativní, to asi ne :/