[python] Filozoficko-průzkumná otázka

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Čtvrtek Únor 27 07:38:23 CET 2014

Ahoj,
python mám jako koníček a používám to jako nástroj datové integrace,
(vpodstatě přesouvání dat z jednoho systému do jiného)

Ačkoliv jsem nečetl ten flame na zdroják.cz <http://xn--zdrojk-tta.cz> (ale
dovedu si ho představit) řekl bych že to skutěčně je "o tom" kam chceš
dojít. Pokud v pythonu umíš je důležitá hlavně praxe. VŠ si můžeš dodělat
takříkajíc za běhu pokud budeš cítit že ji potřebuješ. Zkusil bych se jak
tu navrhoval kolega se k něčemu přidat.

O.