[python] Filozoficko-průzkumná otázka

Marcus Scalpere xdlabacekm na seznam.cz
Čtvrtek Únor 27 09:42:31 CET 2014

Velmi děkuji za předmět k úvahám, tak nějak jsem něco podobného tušil.
Pravdou je, že ta multidisciplinarita je spíš pro mě prokletím než
čímkoli jiným. Nesnáším něco dělat na půl a tohle je přesně ten případ -
mám se plně věnovat historii nebo (velmi obecně) technice? A ano, v
tomto konkrétním případě to fungovalo výborně, nicméně téma jsem si
vystřílel, historická chronologie je asi jediný případ, kdy se dá
aplikovat tato znalost (proto nejspíš dodnes nechápu založení oboru
Počítačová podpora v archivnictví), tudíž neexistence problému
řešitelného jakýmkoli programem ,kromě velmi vyspělého OCR, ale to už je
jiný level.
Reálně to do budoucna vidím na čističe zeleniny (jak jsem zjistil, na
uklízečku nemám kvalifikaci:/)
Omlouvám se za vybočení z tématu, ale třeba to někomu dalšímu na vážkách
pomůže.
M.